After-work.

Kom nyss hem, idag har jag jobbat från 3 (vilket har inkluderat vin-provning och storhandling av varor till restaurangen). Det var nog den lugnaste kvällen hittills, ungefär 3-4 bord på hela kvällen. Men det var ganska skönt för då fick man tid till att göra saker som man aldrig annars hinner med! Efteråt drog jag, Leonardo och hans kompis Elena till en pub nearby för lite öl-drickande! Det var ett jätte-mysigt ställe där det spelades sjukt bra musik, tummen upp för det! Fick även reda på att jag fick ledigt på fredag och lördag vilket passar perfekt när Henrik och Patrick kommer och hälsar på + att det är min födelsedag. Jag vill ha massvis med ballonger! Skriver det så Therése verkligen vet om detta! Imorgon är jag off as well, skall nog stor-städa lite på morgonen och sen bege mig in mot ett av världens största bibliotek där jag skall hjälpa Leo med en uppsats genom att låta han intervjua mig. Vet dock inte riktigt vad det handlar om ännu. Sen blir det förmodligen nudlar i Camden Town och ett besök på Therése nya pub! Eventuellt kanske även en catch-up fika med kära Olivia, det var alltför längesen nu. 

Jag måste även komma ihåg att gå ner till Nadja och company och fråga om madrasser och extra-kuddar! Annars blir det synd om våra kära pojkar som kommer på torsdag!

/ s. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0