Friday afternoon.

Jag vaknade för en stund sen, Therese ligger fortfarande kvar och sover. Jag tänker unna henne det då hon för det mesta går upp klockan 8 + att jag håller henne vaken då jag kommer hem vid 11-12 tiden och inte kan hålla käften. Jag har insett att det är Therese som sköter det mesta av blogg-skrivandet vilket inte förvånar mig då jag är alldeles för lat att vara aktiv. Men iallfall, jag skall göra ett försök, så lets go! Igår, efter jobbet, drog jag och några andra hem till Dani för öl-drickande och mys. Det sköna med att hänga där är att han bor i samma område som oss. Så man behöver inte oroa sig med tider eller liknande. Dock får jag dåligt samvete då Therese är ensam hemma, men jag frågade faktiskt om hon ville följa med. Annars vet jag inte om jag gjort så mycket annat utöver det Therese redan skrivit om. Idag regnar det, en trist dag och jag börjar jobba klockan 7 ikväll. Det blir nog en mys-dag, kanske se någon film eller baka något gott. Imorgon är det lördag och eventuellt skall vi ut och fira Olivia som fyller 22 år på söndag, Congratz! Melanie och co pratade om att vi skulle till KOKO på lördag så kanske kan vi kombinera båda två? Jag jobbar iaf. två shift imorgon 12-4/6-close. Men funderar på om jag skall fråga om jag kan gå lite tidigare så jag kan ta tuben in till stan och möta upp de andra. En dålig ovana man fått sen man flyttade hit är allt drickande. Mellan två shift, en eller två öl. Efter jobbet en eller två öl. En hemma-kväll en flaska rött, en utekväll en massa snake-bites and so on. Jag kommer vara så otaggad inför beach 2009! 

Ja, nu skall jag väcka Therese som ligger och smaskar något vedervärdigt, cheers!

/ s. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0