Födelsedag, fin-besök, krabban, motorsågen, strong dry och sol.


Inatt klockan 3 lämnade Henrik och Patrick oss, de sista timmarna spenderas sovandes mellan dem då Therese hosta endast höll mig vaken. En svettig men mysig natt! Det känns tomt utan dem, även fast de taggade sönder dörren och släppte alla hämningar genom att prata danska, göra krabban och motorsågen på dansgolvet! 

I fredags var min 20års dag och den firades först med Tacos och ballonger i taket hemma hos oss. Jag fick en uggle-ring, rosett-örhängen och ett hårband av Melanie och co och en fantastisk middag av pojkarna. Därefter blev det en kväll at KOKO som, vad jag minns den, sjukt rolig. Efter att kommit hem 5-6 på morgonen var den snart dags att stiga upp igen; klockan 10 närmare bestämt för att åka iväg till Notting Hills marknad. Det fanns sjukt mycket och sjukt fina saker! Om jag bara hade mer pengar hade jag köpt snuskigt mycket men det får bli nästa lördag då jag förmodligen fått min lön. För att kortfatta kvällen så blev det förfest hemma hos oss, eller ptja, Henke och Patrick förfestade medan jag och Therese power-napade. Därefter drog vi till Underworld i Camden. med Melanie och co. Dock var det inte lika kul ställe som KOKO + att jag och Therese var bittrare än någonsin vilket resulterade med att Henrik och Patrick fick flytta ner sin säng till gäst-rummet. Stackare! Men jag behövde min lilla sömn då jag började jobbet klockan 12 dagen efter. Klockan 4 var passet slut och jag begav mig in mot stan, Green park, för att möta upp pojkarna. Det blev en promenad, foton på diverse byggnader och bajs, pub-mat i Covent garden+street-show och London bridge där vi satte oss på en uteservering med fantastisk utsikt. 

Ja, helgen har varit jättemysig men med lite sömn-timmar så idag har jag sovit nästan 12 timmar. Jag väcktes av att Leonardo ringde mig för att meddela att han, Dani och Cécile var påväg hem till mig för att fika. Därefter drog vi till en park nära Tooting bec där vi låg och solade och åt glass. Riktigt bra dag! Därefter var det staff-meeting klockan 4 då vi fick prov-smaka på alla nya rätter och cocktails på menyn. 

Nu skall jag sova, 
/ s. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0