this is a text.

det har varit en lång helg. en helg fylld med mycket alkohol, dans, skratt, danska och krabbor. det har varit en helg som tog rösten ifrån mig och som gav mig hostattacker om natten. det har varit en bra helg, men jag är alldels för trött för att berätta om den. nu iallfall.

idag har jag jobbat och pratat med min bästa vän på skype, i timmar. det var obehagligt när jag, mitt under samtalet, kom på mig själv med att ha glömt bort avståndet som råder mellan oss. ja, det kändes precis som alltid, som om endast skogen fanns i mellan oss. och jag blev ledsen när jag insåg att jag inte kunde svänga över på en kaffe och en kram, efter vi lagt på. jag hade behövt svänga över ibland.

ikväll har jag även fört flertalet trevliga konversationer.
det var allt.

/ t.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0