sunshine and work.

klockan är tjugo över tio. jag har precis avslutat en brakfrukost: två frallor, en med stektägg, en med ost, en skål havregrynsgröt med jordgubbssylt och mjölk, en apelsin, kaffe och juice. jag är fantastsikt mätt och tack vare solskenet känner jag mig riktigt pepp på att gå utanför dörren. mina nya sandaler får sommarkänslorna på plats och med håkan i lurarna ska jag skutta till jobbet.

idag jobbar jag bara mellan 11.30 och 4. till skillnade från igår: 11.30-23.30. min idiot till manager hade "glömt" att berätta att han bytt mitt förmiddagspass mot kvällspasset, så jag fick snällt jobba både morgon och kväll. well, pengar rullar in och clive gjorde mig sällskap hela dagen, så jag överlevde. jag hann även träffa den underbara lilla oliva en snabbis på min lunch. hon slutade fyra och undrade ifall vi skulle ses - fantastiskt typiskt när jag just blivit dubbelbokad. men, en kram och lite prat var inte fy skam det heller.

nu måste jag springa.
frågan är hur bra mina sandaler är på det?

/ t.

ps. jag saknar sara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0