this is a song.

i lördags kom sara åter till london, och med sig hade hon sandra. lördagen spenderades först hos tjejerna i shoreditch med rödvin och balkonghäng. sen dansade vi på after skool party, som hade bytt till en ny lokal med hissar. 



på söndagen åkte vi till brick lane och gick på marknad. sen var sara tvungen att lämna oss då hon skulle jobba. sandra och jag mötte upp ina, melanie och mikaela och drack öl i en park. det var solsken, fantastiskt varmt och mysigt. 



i måndags åkte vi in till stan för shopping. på kvällen åkte sandra och jag till saras restaurang, där vi drack öl i väntan på att hon skulle sluta. sen bar det av till bite där det dansades natten lång. min kusin med vänner var även med, trevligt. 



på onsdagen jobbade sara, så sandra och jag åkte till camden där vi strosade runt på marknaden och drack guiness på hawley. sen var det dags för henne att åka hem. men först hetsåt vi godis och glass på rummet. 

igår var jag på puben och drack öl med mina stammisar. sen hängde jag på två av dem till en annan bar. där drack vi skumpa och drinkar och sen blev jag hemkörd av en taxi, ändå till dörren. en riktigt rolig, och billig kväll!

idag har jag inte gjort någonting, var lite trött efter gårdagen. men, nu ska jag bege mig mot stan. ikväll blir det nog pub-häng med sara och tjejerna.

natten till tisdag flyger jag hem.
det känns läskigt,
ångest-laddat,
jobbigt,
men underbart.

/ t.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0