your zero, what’s your name? no one's gonna ask you, better find out where they want you to go.



jag avslutade precis en av de första middagarna jag ätit på länge. den bestod av klyftpotatis, en fiskpanett, mayo och ketchup. det var utsökt! den senaste tiden har bestått av allt för många trekantsmackor och sainsbury's 2,99 punds meal deal. inte hälsosamt, men gott. den senaste tiden har även bestått till stor del av alkohol och utgångar. och jobb på puben.

idag jobbade jag mellan elva och fyra. dag-passen går alltid fort förbi. sen handlade jag mat och åkte hem och lagade middag. nu sitter jag här med nissepisse mittemot mig. ikväll blir det utgång, notting hill art club. jag ska därav hoppa in i en dusch nu, lyxa till det med att raka benen och sedan lotionera (jag älskar ordet lotionera) mig med min nya coconut and almond lotion. den luktar sommar, en fantastisk lukt.

om tre veckor lämnar jag london. det känns fett jobbigt då jag mer än gärna hade bott kvar här över sommaren. jag älskar london. men, sverige kan nog bli bra det med. jag har ju faktiskt något jag älskar mer än london där hemma.

/ t.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0